Hoe Elvis Presley een terras legde in het dorp

PresleyPromo1954PhotoOnly

Ik fiets de route twee keer per week.

Een doodgereden kikker is het spannendste wat je mee kunt maken.

Nooit zit er eens een jonge, lekkere, hippe stratenmaker op z’n knieën.

Ho.

Stop.

Ik viel zowat van m’n fiets.

Daar zat de godenzoon onder de stratenmakers.

Ik moest drie keer met m’n ogen knipperen. Geloofde het niet.

Daar zat zomaar, in dit dorp waar mannen met bierbuiken, witte sportsokken en een voorkeur voor André Hazes de boventoon voeren, een lekker ding factor 50.

Een jonge Elvis Presley, daar leek ‘ie op.

Glanzend zwart, halflang haar. Lokken vielen voor zijn gezicht.

Zweetdruppels parelden in zijn nek. Rolden in zijn zwarte hemd, maakten het drijfnat.

Daaronder gespierde armen, chocoladebruin door vele zonuren.

Tatoeages die zijn status van halfgod bevestigden.

Boven zijn groene broek stak een zwarte boxer.

En dat zat zomaar stenen in een terras te slaan.

Hij ging er zo in op dat hij mij niet eens opmerkte.

Ik ging langzamer fietsen.

“Hallo,  hier rijdt een MILF vriend. Kijk eens even op van je stenen.”

Niks.

Ook op de terugweg: niks.  Stenen bikkelen alsof ‘ie Sisyfus was.

Ik fietste door.

Het moest een zinsbegoocheling zijn.  De zomerhitte ofzo.

Een zomerhitte die nog lang mocht duren.

2 reacties

  1. magnifiek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geef een reactie

