Een prille liefde naar de knoppen

wolf 2Duizend kilometer heb ik gerend om bij jou te kunnen zijn. Ik heb bossen vol reeën, edelherten en wilde zwijnen achtergelaten om met jou samen te kunnen jagen. Een roedel te stichten. Ik ben rivieren over gezwommen en heb vuilnis gegeten. Het is me gelukt om de mensen te ontwijken en hun snelwegen over te steken. Jij hebt me verleid naar het westen te komen waar we een alfapaar zouden vormen. Ik heb gehuild maar je hoorde me niet. Dus rende ik nog verder. Ik sliep en droomde over het vossenhol dat we zouden uitgraven. Ons jachtterrein zou klein zijn en voedselarm maar we zouden ons wel redden. Opeens was ik in de buurt want ik rook je lichaamsgeur. Ik rende nog harder. En daar stond je. In de berm. Je was verrast door mijn plotselinge gezelschap. Je had je zo alleen ook heel goed gered. Nog een bever gegeten. Maar je was blij. Je rende naar me toe maar werd gegrepen door een auto die je meters de lucht in slingerde.

2 reacties

  1. Mooiste verhaal over de wolf deze zomer!

  2. wat zielig

Geef een reactie

